Winkelwagen

Betalen is alleen mogelijk in onze showroom 

Je winkelwagen is momenteel leeg.

Terug naar winkel

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als ik mijn bestellen reserveer?
Wanneer u bij ons uw vloer heeft gereserveerd, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om alvast de datum en eventueel de tijd te bespreken en of u ook nog een juiste ondervloer en plinten erbij wilt hebben. Bijna alle vloeren hebben we wel op voorraad, alleen kan het soms zijn dat we toch nog een aantal pakken missen. Deze moeten dan eerst besteld worden voordat u de spullen op komt halen natuurlijk.
Zijn dit alle laminaat vloeren die jullie verkopen
Nee, in onze showroom hebben we meer vloeren dan dat we in onze webshop hebben staan. Er is keus uit ongeveer 200 verschillende soorten laminaat vloeren, uit verschillende soorten prijs categorieën. Er zal dus altijd wel een vloer bij jou in de smaak vallen! Tot dan. 
Waar kan ik jullie bezoeken?
Wij zijn gevestigd in Vianen. De vloer die je bij ons hebt gereserveerd kun je ophalen in  Vianen op de Stuartweg 1G (4131 NH).
Wat zijn jullie openingstijden?
Showroom Vianen Stuartweg 1G 4131 NH Vianen

Dinsdag 11:00 – 17:00
Woensdag 11:00 – 17:00
Donderdag 11:00 – 17:00
Vrijdag 11:00 – 17:00
Zaterdag 11:00 – 17:00
Maandag & Zondag Gesloten

Bezorgen jullie ook?
Ja hoor, wanneer je de vloer komt ophalen en afrekenen kun je ook aangeven om te de vloer te laten bezorgen. De kosten hiervan worden bepaald aan de hand van de hoeveelheid vloer en plaats waar de bestelling heen moet.
Verkopen jullie ook plinten?
Ja zeker, wij verkopen ook plinten. Voor elke vloer hebben wij een bijpassende vloerplint of muurplint. Deze kun je ook gewoon bij ons in de showroom er bij bestellen. Het zelfde geld voor een ondervloer.